13 August 2010

akak hair stylist 2....

aku ni jadi orang suka wat plan pape hal pon..samada jadi or tak tu belakang cerita..rekod peribadi sekarang ni 50% jadi la..orang tua cakap sediakan payung sebelum hujan..ntah boleh pakai ntah tak..

aku plan nak potong rambut 1st week pose nanti..plan yang dah dirancang dari bulan rejab..last-last akhir syaaban belum mencecah ramadhan aku dah jenguk salon akak tu..rambut aku ni kadar perkembangannya tak dapat dipastikan..keadaan rambut yang kadang-kadang seperti jimmy neutron di pagi hari mase berdandan bertukar menjadi rambut edward cullen lepas bertarung ngan jacob black dalam twilight masa aku bukak helmet.



aku duduk kat sofa disediakan sambil baca buku ujang yang tersedia atas meja kayu yang dipenuhi majalah pasal artis tempatan..aku abaikan majalah-majalah tersebut..aku terpaksa tunggu giliran nak mencantas rambut sambil aku layan gelak baca majalah ujang tak toleh kiri kanan..kadang - kadang aku tenung gak akak tu gunting rambut customer..tiba-tiba aku terfikir ada baiknya aku repair rambut arini.

akak tu dah la badan sah-sah solid..pakai baju ketat ala- ala artis malaysia yang comel-comel tu..kalau tunduk boleh die belanja tunjuk die punya spentot..ni aku terpandang tau..sekali je aku tengok tak lebih-lebih..pastu kat leher bersusun love bite yang masih segar..aku dah terbayang scene-scene romantik dalam movie p.s i love u.


turn aku gunting die tak banyak soal macam biasa..maybe dia dah agak letih..aku bagi arahan ringkas je.. tak pulak die pengaruh aku soh aku wat style rambut si shahir af 8 tu..die senyap aku pn senyap la sambil mata pandang pape yang patut..siap je aku bayar dan  keluar.

kalau aku g salon tu bulan pose dah comfom la aku tak dapat pahala penuh kan aritu..contoh la kan aku g gnting rambut tengok akak tu bakai baju seksi 50% pahala aku ilang sebab agak lama la dalam salon tu..pastu 30% lagi ilang masa aku g bazar and tak sengaja mengumpat..so tinggal 20% je...tu belom ada tolak yang aku tak perasan terbuat bende tak baik..hmmm...tak berbaloi gile...

xxxxxxxxxxxxxxx

kat salon tu dah penuh ngn poster si shahir ..mana tah die buang poster lionardo dicaprio...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...