12 August 2010

uji iman..

aku plan nak  upload semalam.. tapi semalam tak keje kan..so kansel ar..
semalam 1st day puasa..aku nak  uji  orang yang beriman tipis setipis baju minah rempit..hik3..

korang agak makanan ni sedap tak?




aku rase setakat makanan kebaratan macam kek coklat indulgence ngan black forest ni tak menggoyahkan iman pun..







tapi ni makanan rakyat - rakyat bawahan yang cukup syok..aku dah beberapa kali try..still rase sedap yang teramat..makan mesti pejam- pejam mate kejap datang die punye nikmat..kuah pekat rasa die punye air udang manis - manis memang terliur beb...tak pedas sangat sesuai untuk seisi keluarga dari yang lahir sebelum merdeka hingga ke anak-anak kecil yang makan hanya disuap..ni namanya " mee bandung"..
ni tak same macam yang korang penah makan kat tempat lain..yang tak penah tau juadah ni pegi la bawak -bawak merasa...

xxxxxxxxxxxxx

aku just wat iklan je...tak dose kn..bukan aku ajak korang tak pose?haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...