28 July 2011

siri bercakap dengan otak

otak positif : " ala, takde pape la, lu jangan risau sangat, die setia dengan lu la..mane penah die tak sms lu.. die berjalan pun ingat kat lu..tiap-tiap malam die tak lupe wish kat lu kan?.."

otak negatif : " ala, lu ni je yg berusaha lebih, lu tgok la pe  feedback lu dapat daripada die..tak puas ati kan ?.lu makan ati ada la..kah3.."

23 July 2011

selamat ulangtahun kelahiran sayang


tiba sudah hari dinanti
satu lagi tangga umur kamu titi
ucapan ini ikhlas dari hati
dari diri ini yang kamu kasihi


" happy birthday to you  "


aku bermohon pada tuhan
berikanlah kamu keberkatan
setiap apa  jua yang kamu lakukan 
agar kamu sentiasa mendapat perlindungan

aku bermohon pada tuhan
agar kamu sentiasa dalam keceriaan
mengharungi dugaan dengan ketabahan
mencapai kejayaan dalam setiap yang kamu impikan

aku bermohon pada tuhan
supaya kamu kekal dalam iman
tidak leka dengan kenikmatan
bersyukur dengan apa yang telah diberikan

tuhan ku
aku bermohon padamu
capaikanlah impian kami yang satu
untuk hidup bersama hingga akhir waktu


video
malam ini by bo amir iqram

14 July 2011

ulang tahun cinta...


empat tahun yang lalu
hati lelaki ini normal sahaja
hanya berasa biasa melihat wanita
tak terdetik lagi memiliki wanita
mungkin belum tiba masanya

empat tahun yang lalu
lelaki ini ingin berubah
cuba mengharap dambaan dari wanita
mencari yang sedap dipandang mata
dapat tapi sudah berpunya

empat tahun yang lalu
wanita ini seperti ada ikatan kimia
muncul secara tak sengaja
mecuit hati lelaki ini
dan berjanji untuk bersatu hati

empat tahun yang lalu
mula berlajar menjaga hati
mengenal perkataan cinta sejati
menyemai sifat kejujuran diri
merungkai segala erti tanggung jawab

baberapa saat yang lalu
empat tahun sudah terbit cinta
antara lelaki ini dan wanita
semoga berkekalan akhirnya
dirahmati tuhan setiap masa

xxxxxxxxxxx





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...