14 January 2011

postmortem..

okey..aku dah termenung hampir setengah jam.aku tengah cari punca aku demam..harini masuk hari ke-3 aku demam..tapi arini aku datang ofis..aku flashback..semalam aku telentang kat sofa satu hari..cuti tak berMC..malas nak pegi klinik.kemarin aku baru stat nak demam..kepala dah berat..cecair dari hidung sukar dikawal lelehannya..aku bantai susun kerusi bilik meeting..tido..

sebelum kemarin ni aku tak tau nak namekan ape..so..sebelum kemarin adalah hari selasa. rakyat johor cuti..aku antara rakyat johor yang tak melepaskan peluang..dah cuti kan..aku pegi  tengok wayang..

yes!!..aku dah ingat..haha..aku dah ingat..tak disangkal lagi..punca aku demam tak memasal ni..
aku mimpi antu che' nin malam tu...keh3...





che 'nin
(sumber google)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

tak silap aku che'nin cakap thanks sbb tgk movie die dalam mimpi tu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...