09 July 2010

susuk 2...

aku giveup...laptop aku ni ad masalah dalaman kot...nak bagi susuk kuat pn tak mau..10 kali pujuk  baik - baik tak jalan..14 kali pujuk ngan carutan pon tak jalan jgak.."degil.." aku kuarkan sedikit suara marah aku...ofismate mula tercengang- cengang.. kene g kedai komputer jgak nak repair sikit..aku kemas lebeh kurang ,jalan berlenggang, laptop kepit kat ketiak, cd aku pegang dengan bibir....turun tangga tak bermaya dengan mengeluarkan muzik selipar..dalam kepala tgah fikir teknik - teknik tak nak kene ngurat...sampai..

"saya nak repair ni kak..masukkan susuk sekali ni eh..?.." jelas aku pantas ngan senyuman manis - manis buah...aku bantai je panggil akak sebab tak tau umor berape..

akak tu diam..tenung semacam....

" erk..ad antu kat belakang ke kak? " aku wat muka cuak sikit..

" eh.. xde la..isi borang eh..."akak td menyahut ringkas setelah mengelamun seketika..senyum die dh nak capai telinga...aku dh  tak sedap ati..

" siap...petang nnt saya amik "..aku pulang pen,cakap tak pandang muka die..trus jalan kuar dari kedai..

" ey..ey.. nanti la dulu.." terdengar suara akak tadi mula nak ngurat aku..
..........................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...