22 September 2010

syawal 12



aku kembali ke ofis setelah hampir dua minggu bercuti...ofis tak banyak berubah..keadaan sekeliling pun same je..cuma kedai makan dah banyak yang buka... takde pertambahan gadis- gadis still macam sebelum ni ..tapi akt ofis aku ada kueh raya.. ni je perubahan yang aku perasan..haha..

aku cuti sakan tapi tak beraya pun..marhaban aku join tapi tak semua rumah aku g...cuaca panas sangat ar.. boleh kuar darah dari idung..ni bukan sebab tengok pempuan seksi..aku jadi suri rumah sepenuh masa raya taun ni..sedara mara ramai yang datang nak ziarah ayah aku..so mak aku sebuk la kan melayan tetamu..aku kat dapur tak abis-abis wat air ngan isi air batu..ni belum lagi kene isi kueh raya... masing - masing cakap kueh raya sedap..saje je nak amik ati aku soh topup kueh lagi...sampai tak sempat  nak cuci mata tengok tetamu-tetamu..hik3... aku bukan merungut..tapi aku baru sedar keperluan anak perempuan di dalam adik beradik aku..hahaha..

aku tak beraya rumah kawan - kawan..masa aku amat terhad..aku bayak abiskan masa kat rumah..cuma malam raya ke 3 aku sempat melepak kat mamak tengok bola..tu pun aku cilok kuar soh adik aku amik alih tugas kat dapor..

xxxxxxxxxxxxxxxxx

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...