14 June 2010

penah kene tinggal..?

aku rase la tak penah ada orang mengalami situasi kene tinggal dengan perasaan seronok..terlompat- lompat kegembiraan seperti kere dihutan or ketawa sampai berair mata sebab kene tinggal ni..tah la aku rase kene tinggal bukan sesuatu yang seronok ..okey la klu ada orang yang happy kene tinggal sila email aku cite sikit secara ringkas camne situasi tersebut..aku bley kumpul maklumat nak wat kajian..

kalau ada soalan pop kuiz bernilai rm 1 juta yang memerlukan korang menjawab kurang dari 7 saat berbunyi begini...." ape perasaan anda kene tinggal ..?  " aku rase 90% menjawab "sedih" dengan masa 5 saat je kot..tapi aku tetap tak bagi hadiah kat sesape yang jawab 3 saat je..diorng aku singkirkan sebab jawab "sad"..

sedih memang ar sedih...aku mengalaminya minggu lepas..klau korang perasaan blog aku ni dah seminggu tak update..bukan sebab aku sibuk or pape yang sewaktu dengannye..ni semua berpaksikan tak de mood nak tulis..emosi tak berapa setabil kot..aku datang ofis pun tak menentu minggu lepas..ikotkan ati tak mau datang terus..tapi aku mengambil inisiatif untuk berkerja separuh hari...haha.

semua berpunca aku kene tinggal g percutian ke indonesia ..smua ofismate aku g untuk percutian 3 hari 2 malam...walau pape pun alasan korang bagi sebab tinggal aku..aku tak nak terima..aku nak sedih jgak..sampai ati korang wat aku camni..sedey beb..sedey...



xxxxxxxxxxxxxxxxx

sesape yang rase simpati tu klu ada rase nak menaja percutian tuk aku jangan teragak2 la eh..hik3..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...