04 June 2010

45....

ada ape ngan  45?
kalau lalaki umor ni memang dah sesuai tok pasang 1 lagi cawangan
kalau perempuan umor ni dah sesuai jadi datin
kalau penjawat awam dah agak senior & patut dihormati
kalau negara yang dah  merdeka lagi 5 tahun dah bleh wat sambutan setengah abad


kalau aku
aku harap kalau umor aku dah 45 tahun mesti dah ada anak lebih dari 2 orang, seorang isteri, sebuah rumah ,labih dari 1 kenderaan , 1 pekerjaan yang betul - betul stabil dan sebuah keluarga besar yang harmoni & diberkati... amin......

tapi ni aku nak cakap pasal post aku yang ke-45....1st time ni publish bukan kat ofis..haha..
aku wat kat pusat siber...bingit wey..idea tak nak ikot masuk same..ramai beno orang maen DOTA..aku tak suke situasi ni..

nak balik ar....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...