28 May 2010

nyanyian dihari wesak...


aku ni nak kate bergelar CEO belom lagi la gamaknye...tapi keje mungkin dah nak menghampiri keje CEO ar kot..hmmm...sampaikan arini cuti pun aku ley tak pasan..ikotkan bukan perayaan untuk aku kan...oleh sebab 1 Malaysia aku pun berbangge sebenarnya ad cuti arini....

nak dijadikan cerita....disebabkan tak ingat arini cuti aku pon meninggalkan komputer riba aku kat ofis...so terkontang - kanting la die kat ofis  sane mase semua orang cuti...jadi atas tugasan yang memerlukan aku menggunakan komputer tersebut kat rumah aku gagahkan diri gak ke ofis...dah sampai ofis ni alang -alang on line la kejap tok menghilangkan lelah yang tak seberapa..

selamat bercuti aku ucapkan...lagu ni aku nak nyanyi mase balik nanti..hahaha...

2 comments:

aszzi said...

der.. ape kena mengena lagu ni ngan ari wesak?? xpon ko tergerak ati nk kawen sempena hari wesak tahun ni?? he he..

ej@l said...

haha..tergerak ati nk kawen dh lame la..cme duit je x cukuo2 lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...