22 April 2010

tak cukup tinggi...

hati gundah gulana mengenang nasib yang tak banyak berubah..arghh..sesekali merungut menjadi buah mulut perbualan samada serius atau untuk gelak ketawa..aku belajar menghargai dan menghadapi takdir...mungkin rezeki belum datang..ayat-ayat skema member nak bagi semangat tok diri sendiri dan  orang laen..

sape tak tau KPLI boley  tanye aku bile - bile masa eh.....aku ni admire gak la kat kpli ni..haha ...berangan nak dapat tu mesti la ada kan..dengar orng cakap menyebabkan aku memang nak sangat la si kpli ni..untuk pengetahuaan ni kali ke-2 aku masuk merisik dengan berhemah dan sistematik secara online..adat la merisik kpli ni kene g test dulu..nak cari yang betul - betul ekselen je baru boley dapat..haha..aku dah 2 kali gak wat test..aku tak cukup ekselen lagi ke?haha..1st dulu aku jawab berhati - hati tapi tahap konfidentnye rendah..yang 2nd ni takat konfident dah mencanak naek tambah dengan ketelitian menjawab umpama seorang profesor..


last - last aku sedar yang aku ni memang tak ada rezeki nak dapat si kpli ni..mentah - mentah direject dengan ayat agak skema sambil nak jaga ati..


Harap Maaf, maklumat 870214******, MOHAMAD HAIRIZAL BIN MOHAMAD ZAPHAI telah kami proses.
Nama anda tidak tersenarai dalam panggilan temu duga


bagi memastikan kehampaan tak berada kat diri aku je...aku sms la kat member yang sama - sama berusaha merisik ...


aku: oit..lu dapat tak anak dara pak moe si kpli tu?

die: haha..gua dah chek gak ..kne reject bro... gua tak cukup tinggi...


aku: lu sengal......

aku stil berusaha nak dapatkan gak ..orang cakap pemohon konsisten ada harapan nak dapat kalo ade rezeki..so aku pegang pe yang orang tu cakap..

*ucapan tok pak moe....pasal susah sangat nak bagi si kpli tok kitorang terutamanya aku..aku ni dah cukup bedidikasi tahap maksimum..ad peluang jangan segan nak amik aku tok kpli tu..aku janji akan wat elok - elok kalo dah dapat..insyaALLAH...



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 comment:

AL journey said...

God have better plan for you lah.. ;p,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...