30 April 2010

kau punye penangan.....

haaaaaaaah...semingu  gak aku dalam bahtera mimpi tak berapa nak indah sebuk kesana - kemari berkerja sampai meninggalkan  skandel tanpa sebarang nafkah..ermmm.. tak ley nak wat pe la kan..dah mase  tak dapat nak diperuntukkan..ad gak aku rase macam dah masukkan dua post semalam...check - check balek tak de plak...haha..dalam mimpi ar kot..

ni aku nak ckit skit pasal slot akasia...harap smua tau la ek..tak yah la aku nk terang panjang lebar pasal slot tu..sape tak tau gak meh la jmpe aku nnt aku  bagi penerangan terperinci dan penuh ketelitian..
aku tak menafikan sekarang ni dah terjebak  dah jadi orang yang tegar dalam menonton slot ni ..dulu aku tak amik pot sgat pon..segalanya bermula sabab aku tertengok episod 1st na o mei...

sape tak tengok jangan menyesal sangat...tak de ar best sangat..haha..tapi aku dah terjebak sampai 97 % tak penah tertinggal nak tengok cite tu....sape nak test aku pasal jalan cite ni aku tak de hal la..aku sanggup sahut cabaran....


"Dua hati bersatu umpama pantai dan lautan."

aku malas nak wat die pnye sinopsis la..tapi aku nak komen sikit-sikit  pasal cite ni...cite takde la mengarut sangat..sangat sesuai ditonton semua golongan temasuk aku sebagai remaja yang hendak membesar ni..pelakon semua ada bakat nk melakonkan watak masing - masing..kawasan die shoting aku suke..snokeling memang best walaupn aku penah wat skli je..tapi diorang diving nampak lagi best..aku lum try lagi...takpe-takpe akan aku terjah Langkapuri Beach Resort tu..  


tapi  sebelum tu aku cme ad satu kemusykilan ar dalam cite ni...aku pening - pening gak fikir mane dtang watak si Reza ni...tibe - tibe je muncul mase diorng dah besar..adkah makcik Maimon jumpe si reza ni kat bawah pokok tepi pantai depan rumah dalam kotak bersalut kaen batik mase die kcik dlu...? aku tanye gak kat penonton - penonton tegar yang laen..diorang stil tak dapat merungkai kemusykilan yang berlaku..haha..tapi aku malas nak g wat reserch plak..so aku kuburkan je la kemusykilan bersama episod terakhir cite tu..

bab benda yang yang aku paling suke dalan cite ni ada 2 je..ni aku dah wat pemerhatian slama mengikuti kesemua siri na o mei ni
  1. aku suke Raja Fara tapi bukan si Arina dalam cite ni..
  2. aku suke kete bapak si Kamelia tu..haha




xxxxxxxxxxxxxxxx


skarang aku layann adamaya plak..
tungu je la pe jd nanti...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...