15 April 2010

kecelaruan menimpa...

bunga - bunga cinta nyayian misha omar tidak hadir kat dalam hati aku pagi ni menyebabkan aras semangat aku ditahap kritikal...tengok jam menunjukkan kul 6.30 am..miss N menunjakkan tanda - tanda nak meragam..aku dah bagi makan dari malam tadi still tak kenyang ..tah la mungkin charger rosak kot kate aku kepada miss N untuk pastikan die tak terus meragam dan mula menunjukkan kecerian..pergerakan slow aku hasilkan menggantikan langkahan segak hari- hari sebelum ni...arghh..malas plak nak g keje ni....

3 ari sebelum program menyebabkan kadar perjalanan kerja meningkat dalam ofis..pangilan bertali arus  dan deringan yang meningkatkan tahap kebingitan dihadapi dengan penuh ketabahan..sehinggakan mendapat panggilan mengatakan program perlu dibatalkan..damn ...sahutan aku terhadap berita yang aku terima..tapi kegembiraan mula mekar dalam hati sebab aku tak perlu la g JB  dan bley la wat perciapan majlis pertunangan big brother aku..dalam pale aku dh bersiap sedia memprogramkan perubahan yang berlaku dan memikirkan langkah seterusnya..
namun, kegembiraan beransur pudar setelah perancangan baru  dihasilkan dan kesepakatan dibuat untuk menunda ke minggu depan..lantas fikiran aku teralih dan hanya mimikirkan kepada seseorang....
perlukah kansel date lagi...?


xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...