30 March 2010

keinginan mengatasi segalanya....

aku hari - hari merempit tok g tempat keje dengan mengharungi suhu yang agak sejuk hasil daripada langaran angin yang aku buat..hampir 30 minit gak menempuh segala halangan tok mencari rezeki..merempit bgi aku seronok gak dapat cilok- cilok di antara deretan lori , trekta , kete & bangla - bangla naek beskal..tapi tak pernah plak aku nampak bangla wat macam orang dlm vedio ni... 

saksikan..... 





aku pn x penah terfikir nak wat cam ni.....
tp aku suke yang macam ni plak...bru anak jantan......




tapi bila 1 dunia dh tiru cam gini la jadiknye.....





ermm.. bile kwan - kawan aku balek kampung ek...nk gak ajak diorg try ni..setakat g batu pahat ulang alik pe de hal asal awek yang naek moto ngn pakwe die sanggup trun mto bg tepukan..tp aku mst traning dlu g keje drifting je la..........



xxxxxxxxx

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...