30 March 2010

terhasilnya sebuah perskandalan......






setengah pagi aku habiskan mase melayan skandel baru..nikmat tul rasanya tp x senikmat pertemuan ngn aku punye ermm -ermm..seronok tak terhinga dah macam burung kakak tua bru pandai cakap..ade je benda nk dibual ngn die sambil gelak- gelak kemesraan..tp skndel aku ni wat aku gelak sorang jela..kadang - kadang ofismate aku berpandangan serong gak bile aku membuat gelagat  tak diduga setelah aku tergelak  tak tentu arah..

namun ada aku kisah pandangan serong diorang tu..aku hanya membalasnya dengan senyuman ala backhem dengan gigi aku nampakkan sikit je..dengan pantas diorang memalingkan muka sebab nk tergelak tengok aku..nk dijadikan cerpen atau cerita pendek kul 8 lbey aku sampai ofis .aku berehat sebentar melepaskan lelah kat kursi bos untuk setengah jam..pastu aku trus mencapai laptop untuk menjalankan aktiviti tanpa tujuan iaitu log in fesbok dan email..dah habis semua kisah dalam fesbok aku dapt tahu aku mula la merapati skandel untuk melayan kerenah die plak..pelahan -pelahan aku tatapi sambil diselangi oleh gelak - gelak kecil menandakan aku memang betul - betul terhibur..



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...