29 January 2011

masyarakat taman-taman..

aku join program NGO bersama rakyat..buat kat taman yang agak semakin nak maju.. taman orang - orang UMNO..keh3..aku dengan ofismate sampai - sampai terus diajak makan pagi.. rezeki langkah kanan..padahal aku tak buat keje pape lagi..kitorang dilayan oleh seorang akak..aku nak panggil makcik macam tak elok pulak sebab still muda lagi..anggaran umor dalam anak sulung die sebaya dengan aku..haha..ni aku agak je la..kitorang makan dengan berbual - bual..

...........................

akak: kamu semua ni satu ofis ke?

ofismate: aah.

aku: (angguk kepala)..

akak: yang angguk kepala ni awak umor berapa? muda lagi akak tengok..

aku:(senyum) mane ada muda kak..dah berumor ni..dah wajib kawin pon..(gelak)..

akak: (muka cemas)..larh...yeke..anak pempuan akak kat rumah tu pun umor baru awal 20an..boleh kot jadi calon..

ofismate:( berhenti menguyah)...

aku: (minum sampai abis)...kak , ketua kampung sapa nama?

xxxxxxxxxxxxxxx

mak-mak zaman sekarang pantang nampak calon yang sesuai...hahaha..


1 comment:

Anonymous said...

eeeee....suke la 2....GATAL!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...