06 January 2011

aku rindu gile....

damn gile.. dah 6 hari di tahun baru  aku nk update blog...hari-hari aku sign in blog... dalam kepala ada la sikit-sikit ilham nak aku salurkan dalam ni..bila part nak tulis je, terus ntah ke mana pergi ilham tadi..celake betul..

aku rindu banyak benda,pertama sekali aku rindu arwah bapak aku..kadang -kadang sebak aku datang gak..tahan je nak nagis..nagis pasal ni aku tak malu..aku cakap tak bohong ni..pastu rindu kat awek aku....ni tak pe boleh diuruskan..keh3.. pastu aku rindu plak kat kawan-kawan aku..aku tak spesifikkan kawan yang mane.. tapi korang kalau rindu aku...aku pun rindu kat korang gak la..haahaa..pastu aku rindu nak bersukan..dah lame jugak la aku tak menjejakkan kaki ke arena mengeluarkan peluh ni...ape nak jadi kat aku ni..

ok..semalam aku dah anggarkan..dekat 1 taun setengah gak aku tak maen softball..berkulat glove aku..gile..aku boleh tinggalkan game ni dengan senag lenang..sekarang ni aku dah datang gian nak maen lagi..yang cilakenya..tak de orng maen game ni area tempat aku.. hell betul..


dalam gambar ni ada aku.. tournament last aku join setahaun lepas.
semalam aku layan video ni..serta-merta gian aku datang balik.





video aku dapat dari youtube..ni baseball..feel die maen same macam softball..

aku rindu nak sliding kaki orang,pecahkan bibir orang, baling badan orang, pukul catcher pakai bet..
seronak die datang bila gadis-gadis bersorak kat sebelah..sambil melompat-lompat goncang aset..omg..

xxxxxxxxxxxx

1 comment:

Umie Nadhirah said...

selamat merindukan diri ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...