21 October 2010

20102010........

dalam fb ramai yang cakap tarikh cantik..dari sudut pandangan nombor digital, susunan nombor berulang memang istimewa dan hanya boleh didapati pada hari semalam.. kalau semalam ari ahad, aku agak - agak fasha sandha akan bertunang, nora danish dilamar, artis -artis dan golongan bukan artis akan melangsungkan perkahwinan. tapi semalam adalah hari rabu, so keistimewaannya tidak dapat menjadi sejarah..maka sejarah pun tak tercipta kat diri aku.. 

semalam pagi perjalanan aku ke ofis diganggu oleh beberapa orang penjaga jalan iaitu anggota JPJ.. aku yang mengamalkan pemanduan yang tak berapa berhemah menukar cara pemanduan serta merta.. trotle aku kendurkan.. type r menyusur pelahan memotong makcik - makcik berbasikal...

aku diarah ke tepi..buat muke steady aku terus kuarkan lesen tanpa disuruh.. anggota tu buat muke kerek..aku tak heran bahkan takut sama kali ..sementara die memeriksa lesen aku.. aku tengok beberapa orang apek membawa bakul sayur tanpa berhelmet melintasi sekatan jalanan dengan senag lenang..aku geleng kepala..
aku takde buat kesalahan.. so aku disuruh blah je la..

 tapi, nak dijadikan cerita... kalau semalam 21102010.. maka sejarah mungkin tercipta kat diri aku..  lesen aku yang mati pada 20102010...last-last day baru orang ni nak check lesen aku..hahaa.. kalau tak melayang duit gaji aku bulan ni....keh3..

xxxxxxxxxxxxx

rasa bersyukur...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...