10 July 2010

susuk 3...

aku masuk langkah pelahan - pelahan...muke tak pandang akak kat meje...aku tau akak tu dah stat tenung aku laen macam..

" dah ciap kak..? brepe ek?.." aku cakap sambil pandang barang- barang dalam almari sebelah pintu.

" ape kakak plak, kite kan sebaye...hik3...Rm 20 je..saye bagi diskaun"..suara gedik mula terbit dari mulut pempuan tu..lantak la same kau nk sebaye ke apa.aku malas merespon tindakan menggediknya..aku kuarkan duit secepat yang mungkin dan trus pusing menghadap almari..aku melihat tindakan pempuan tadi dari cermin almari..die melakukan sesuatu kat atas laptop aku..

" ish pe jadah pempuan ni toreh laptop aku..klu nk miang pn jangan la  cakar- cakar kat situ.. "aku berbisik dalam hati...aku semakain tak selesa.. aku hulur tangan kebelakang tok capai laptop atas meje untuk mengelak memandang muka pempuan tu....dapat je aku trus memulakan langkah..

" ey awak!..duit ni "...aku yang bukan pada keadaan berjaga- jaga terus memandang ke arah pempuan tu mengenangkan perkataan duit tanpa berfikir sejenak....agrh!..die wat muke comel plak




aku tertipu sebenarnya, tektik mengunakan perkataan duit telah menyebabkan aku pandang pempuan tu jugak..die nak aku call die...bile aku tgok kat laptop aku tadi..



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

no fon aku takleh pamer kat sini..aku rase die guna teknik cam dalam iklan tu..haha..tp awek tu boleh tahan gak la comel..hik3..
sape nak nombor die..msg aku dalam fesbok..nnt aku bagi..

2 comments:

Anonymous said...

owh..menggatal eh....

AL journey said...

haha.. patutnya publish je no tu.. biar ramai2 telepon die.. biar die pening.. ade gk specis camni zmn skrang ni.. haha.. kedai mane ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...