20 May 2010

keje baru...yeah....

aku toleh kanan...ada meja..toleh kiri ada tingkap...ape aku nak wat ni kan dalam ati aku berbisik..fesbuk dah abis aku geledah,gambar - gambar awek dah abis aku tenung..blog - blog sasaran aku dah aku lawat...aku plak kurang dapat idea pagi khamis yang indah ni..

aku rase nak cari keje baru la wat sementara waktu ni..tapi ni nak try la je kn..aku harap korang tak fikir bukan - bukan pas ni k..aku cari keje tambahan ni tok suke - suke je..

aku nak try keje kat kaunter pertanyaan la..dapat membantu golongan yang memerlukan..mulia sikit orang kate la kan....so korang boley la support kerjaya baru aku ni eh..tanye pape yang patut..

waktu pertanyaan 8.00 pagi - 5.00 petang...aku suke keje ofis hour ni..malam aku ada keje laen..


korng jangan tanye yang bukan - bukan..yang penting aku jawab segera..yang mengarut nnt aku anta jawapan korng gne burung merpati..
tq..

"selamat datang encik"...."boley saya bantu"......


xxxxxxxxxxxxxx

2 comments:

♥ Che NamNam ♥ said...

salam singgah dan salam kenal yer..jalan-jalan cuci minda disini...

Azrul Hisham said...

nak tanya apa ye kat situ? jap..ngah fikir..hehe

salam ziarah dari Geng Blogger :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...